miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av miasolrosenmaria - 13 maj 2015 20:00

ja då var det morgon och så upp tidigt och det känns fast det bara är andra dagen på den här veckan , konstig men det gör sitt att gå upp tidigt och man blir trött efter ett tag.


men när alla hade kommit i väg så gick vi och la oss i min säng elias och jag och skulle sova, men då så låg ju han och bara snurrade och vred sig hela tiden och viste inte hur han skulle ligga , och jag sa flera gånger att han skule ju lägga sig och sova och hans bara svarar ja ..hi hii


så till slut så blev det kolla vad klockan var och då var hon ju bara lite över 10 och så frågade jag om han skulle sova och han svarade bara nej och skulle inte göra det alls.


så då tänkte jag att det är ju lika bra att gå upp och då blev han så glad och gick och öppnade dörren och sen så gick jag in i duschen och fixade mig och sen så tog en kopp te och kollade på tv och så gjorde jag lunch till elias och så bara tog det lugnt och elias han lekte med trä tåg.



sen blev det mest lugnt och invänta hampus som ska komma kl 15 och så klä på elias och fixa med honom och sen klä på mig för att gå ut och packa alla dessa kakor som jag ska gå till skolan med så dom får dom 15,30 och simon förljde med och så gick vi upp till tims klassrum som dom var i full fart med att fixa till.


och sen så gick vi ner och elias började gå själv i trappan neråt och det gick jätte bra faktiskt, och så gick vi över till simons klass rum för att kolla lite där och hans fröken satt kvar och började säga att det börjar inte förrän kl, 16,00 men jag sa bara att jag vill inte vara här då när det är så mycket folk utan kollar nu medans det är lugnt för att jag ska snart gå hem.


och så gick vi hem och då tävlade simon och elias och elias hade ju hur kul som helst på vägen.



 

och när vi kom hem så började jag värma på middag som vi åt i går och hade så mycket kvar av och det var makaroner och korvstroganoff och elais var jätte hungrig och fick makaroner .


och sens kulle jag hålla koll på kloockan för simon skulle till skolan och stå i sitt stånd vid 17,30 - 18,00 och sälja lite där och då satt jag och kollade på bolibompa draken med elias och sen så gjorde vi i ordning oss för att gå till skolan sista halv timmen och kolla lite mer vad som fanns där.


men jag skulle inte handla ett skit för har inte ett öra till det och och sen var jag inte ett tugg intresserad heller av något.


och sen gick vi hem i gen för skulle natta in elias och fixa välling och så, och då kollade jag på halv 8 hos mig och sen kom barnen hem och var dyblöta för dom hade lekt kull i regenet så dom tog en dusch och satte sig och kollade på tv och mös och värmde sig.


sen så gick dom och la sig och då var l 22,00 och jag satte mig vid datorn och grejade och fixade och så kom jag bara på att jag skulle fixa ny sida på fb, för vill inte ha någon här i knutby som vän för att det kan snackas så mycket om vad man skriver och så och jag kände att jag kunde inte göra som jag ville eller skriav vad som helst.


så jag´höll på med det till kl var 01,15 på natten och tiden den gick ju hur fort som helst när man håler på att göra något och grejar och har sig, man märker inte ett dug vad den är.


hahahahaaa.


men nu så måste jag tyvärr stänga ner och lägga mig och få lite blund i dom små.


så natti natti och sov så gott och sköt om er.


många karmar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards