miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Bad dag !!!

Av miasolrosenmaria - 15 maj 2012 19:30

Jaha då var det en ny morgon då, och Tim och Hampus ska åka och bada med sina klasser, bara att Hampus ska till fyrihov och bada hela dagen, medan Tim ska bada på ett ställe som heter delfinen men bara till lunchen..

men Hampus skulle ha mat säck med sig och då ville Tim ha en liten också, så det va ratt göra i ordning det innan dom skulle till skolan..


Och själv så blir det ingen träning i dag utan tar det lugnt eftersom magen fortfarande är i obalans så det känns inte alls så där jätte bra tyvärr.


Alltså fy fan va jag fryser det är ju så kallt, frös något fruktans värt i natta så jag var tvungen att ha både filt och täcke på mig, det är så kallt och jag som hade tänkr gå en promenad i dag men det blir nog inte av med det för jag tror jag tar det lugnt i stället..


Det blir mycket the drickande i dag för att bli varm om kroppen, sen spelade jag spel med Simon och det hete näbbar och klor.


Nu ska jag försöka nattin och få lite sömn har ju fått ont i magen i gen så hoppas att det blir bättre i magen då..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards