miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av miasolrosenmaria - 1 juni 2012 16:00

I dag så fyller våran lilla Hampus 9 år, och gubben är i förrådet och hämtar skrivbords skivor som vi har kvar sen förr, och de tär ju bra det när man inte har ekonomi för att handla det.. hi hii


Men sen ringer gubben och berättar att Enköpings kommun tagit bort hampus plats i den skolan som han går i för han ha rinte rätt till den.

Så vad ska man säga egentligen, jag som trodde att vi skulle få lugn och ro det här året, men inte alls för det ska vi inte ha tydligen.

först en bil, sen den andra och sen frysen och nu det här, för enköpings kommun anser att hampus inte har rätt till särskola utan han ska gå i vanlig klass enligt dom och det vet både vi och hans lärare och rektorn i skolan som han gå i nu..


och den där djävla enköpings kommunen har ju för fan inte ens träffat eller sett mina barn och vet inte ett dugg om dom och ändå bara kan ge denna bedömmning på telefonen..


så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen just nu orkar inte hålla på och kämpa kämpa och åter kämpa mot alla dessa kommuner som jag får göra hela tiden..


så hur jag än vänder och vrider på allt för att det ska bli bra och allt.

så har jag tamme fan ärschlet där bak tyvärr.       


nu har gubben kommit hem så nu måste jag slå in presenterna och då fixar gubben till skrivbordet och grejar där inne i sovrummet.


sen fixar jag till fikat med tårtan och allt..


   


här är den härliga tårtan..

 

Födelsedags barnent hampus...  

 

Tim, simon och pappa..


stolt kille med sina presenter..

 



Här fick Tim och simon en varsin present dom också..

 



Det här bakgugan spelet fick han..



Så här blev mitt skrivbord nu..


 


Nej nu blir det tv och kolla på lets dance och se vem som vinner den här gången i sista programmet och bara sitta och mysa. ha en skön fortsatt kväll.. kram kram     

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards