miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av miasolrosenmaria - 5 juni 2012 21:15

 

 Oj då var man uppe redan 06 å morgonen och kunde inte sov så de var att kliva upp och kolla läget här och sen in i duschen och göra mig i ordning så att jag har gjor det klart och är färdig när vi ska åka.

sen se plocka fram kläder till barnen och se till att dom äter frukost och väcka gubben så att han hinne rin i duschen och plocka fram kläder och sen var vi klara, plocka i hop det vi skulle ha med oss så att vi inte glömde allt.


sen bar det i väg då och först till uppsala och fixa blomor oh lite annat innan vi drog till Knivstaska vara där kl, 12,00 för det är då dom kommer ut.


men vi var ju lite väl tidiga då som alltid så vi fick vänta ett tag men det gjorde ju inte så mycket för det var ju bra väder och solen sken och det var väldigt bra eftersom man skulle stå ute...


ja sen kom dom där alla fina studenter...


 


Här står vi och väntar...


 

Hätkommer dom snart ut..


 

Här står dom fina och stolt på trappan..



 

Här är min älskade son, så stolt..   



 

Ja här är alla sammlade av familjen, ja utom jag då...  


 

Här är jag och min härliga son..  


 

Här ville fröken ha upp do en gång till på trappan tillsammans..  


 

så stolt över lilla sebbe...  


 


Ja nu börjar darget där med dricka och musik och dans då...        



Då har man ätit got och haft riktigt trevligt och härlig, och u börjar festen, men vi åte hem runt 21,tiden för att det inte skulle bli s sent för dom.


men det blev handla först lite korv och bröd och annat sen hemmåt och då laga korv till barnen för dom åt inte så mycket av maten eftersom det var inte mycket dom tyckte om...


och jag hade ju drukit en hel del vin där och jag som inte dricker det annars, men det här var väldigt gott faktiskt så det blev ju några glas då .. hi hiii


En ruiktigt ärlig underbar dag...  


så nu natti natti på er..         



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards