miasolrosenmaria

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av miasolrosenmaria - 25 juni 2012 10:45

Men alltså va less jag blir när man tittar ut så bara vräker det ner och mörkt på himmlen, fan va depig man blir, vill ju hellre bara ligga under täcket hela långa dagen och inte alls gå upp.

men det var ju bara att kliva ur den där sängen och sen in i duschen och fixa till sig och klä på sig.

gubben ringde några sammtal som måste göras.

sen han själv in i duschen och barnen hämta kläder för att sen åka in till Uppsala för att träffa sabina och kolla på bikini på H & M och det va rju värdens rea där men va fan det fanns ju ingenting som jag ville ha och som inte passade mig alls.

vi gick till lindex men ingenting där heller.

sen gav jag upp faktiskt, vart så djävla less på allt, dom har ju så dåligt skit modeller på det nu ja tycke rjag då förstårs.

sen skulle till banken och fixa sabinas bank kort men va fan där var det fullt med folk och det var flera nummer före, tänk att det alltid är så himmla mycket folk där och man kommer alldrig fram dit man ska, vi skulle till rådgivningen men där kan det ta evigheter för dom står ju och bara bablar för fullt innan dom kan trycka fram nästa nummer ..

och sen till leklust med tim som skulle fixa en present till en kompis som han ska till kalas hos på onsdag på leos lekland..

sen ringde Simons lärare och ville träffa oss på torsdag elelr freda. jätte kul tycker jag..


och här kollar barnen på boli bompa och sommarlov och gubben han busar med Simon för fullt.


 


Simon han skrattar så han vet inte vart han ska ta vägen.. hi hiii


ja det var den dagen det.. ha det så gött nu...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards