miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av miasolrosenmaria - 23 juni 2012 10:15

morn morn..

ja då var det midsommar dagen som jag inte förstår att den finns man gör ju ändå inget specellt, det är ju som en vanlig dag.

ja och solen den försvann ji lika fort då när midsomma är över då kan ju den lika bra försvinna den med, så det är ju så mulet så, värdens tråkigaste väder när man haft det så skönt och bara legat och solat hela dagarna när den vart framme och värmen..

men men allt kan man ju inte få som vanligt.

så i dag så blir det inomhus job då som att vika hela den tvätt hög som har blivit liggande eftersom jag bara tvättat hela tiden så har man inte hunnit med den, och sen har man ju vart ute medans man haft sol och värme 

ska väl försöka städa också om jag får lust även om det skulle behövas.

men det blev inte så mycket med det däremot så blev det tvätta och hänga den men inomhus med tanke på att man inte vet om det skulle bli regn, och visserliggen så blev det inte det som tur var, men tyckte det var bättre att ta det inne så man slapp ha den blöt hela tiden om det skulle regna förstårs.

och någon städning blev det inte hade absolut ingen lust med det med tanke på att det blev så mycket tvätt som man tog hand om ...


sen mat som skulle göras och tog jag det lugnt här och sen tv med barnen ..


så nu avslutar jag det hela...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards