miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av miasolrosenmaria - 22 juni 2012 12:00

Då var det midsommar afton i dag då, men det känns inte som det, och det är ju hur härligt och skönt väder, otroligt att det blev det.

så här blir det sola av tyvärr det är så mycket bättre och skönare, det där med midsommar är inte så mycket för mig eftersom man ändå inte gör något specielt och inte firar med släkt elelr vänner.

och barnen dom tvättade en gammal hus vagn som vi fick av en bekant som skulle skrotas, men som vi kunde använda som lekstuga till barnen.

och det var ju verkligen snällt att han tänkte så..


 



Sen var vi i väg till en midsommar firande och kollade i alla fall om det var något.


 


men det va rju inget speciellt alls, bara stont med glass ,krov och fika bröd och lotter då, det enda som var där var ju dans runt midsommar stången och det var inge intresant så vi åkte hem i stället, barnen fick en varsin glass och dom hade mycket roligare hemma faktiskt.


så det blev att jag la mig i solen i gen och barnen lekte i husvagen och sen ville dom bada så dom fick göra det.


sen blev det bada av som dom tjatat om att dom ville ..


 


har vard et att komma i..


 


sen försöka doppa sig för det var ju som sagt lite kallt.


 


och här så var det dopp som sagt och dom hade ju kul också även om det var kallt i vattnet..


ha en riktigt skön midsomma kväll..



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards