miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av miasolrosenmaria - 13 juni 2012 10:00

alltså jag är ju som jag är håller inte truten säger so jag tycke roch känner och även säger i från på skarpen och det är absolut ingen ide att man sitter där och bablar om lagar och vette fan allt dom säger för det fastnar i alla fall inte hor mig, går rakt igenm öronen i alla fall.

och jag är ju inte så specielt trevlig heller och jag vet ju att jag är ju inte så lätt att ha och gör amed heller.

men det enda som är fördjävligt är ju att jag måste ju kämpa och kämpa hela djävla tiden får ju alldrig lugn och ro i m itt djävla liv, och jag har ju fan gjort det i hela min upp växt, men jag står på mina två ben i alla fall hur svårt jag än haft.

och jag vet en som verkligen ställde upp 100%  den tiden jag var som värst, men jag sa i från även på dessa djävla möten där hon inte var med på och jag är så glad att hon fanns där då och finns där än i dag.

annars så hade jag inte suttit här jag är i dag..

så jag är jätte glad att jag har dom få vänner som ställer upp..

och jag är så djävla glad över att jag är som jag är och jag vet att jag inte är trevlig heller.


Hahaaaa  jag ska nog vara tyst i bland för jag gjorde mig osams med en förälde där också, för jag tyckte att hennes dotter som gick där kunde komma till oss när våra barn gjort något som dom inte skulle göra i stället för att gå till en fröken och vi satt där på en bänk och det passade inte alls.

men jag är ju sån som anser att är man så pass stor så ska man kunna göra det, men men jag bryr mig inte som vanligt, så nu ska jag tydligen tycka synd om hennes dotter för att jag hade förstört hennes sommar där på skol gården..

ja alla har ju som sagt olika tycken och det passade ju inte henna.

men jag är ju som sagt en som inte bryr mig ett dugg längre om saker vad andra tycker, man får tycka vad man vill om mig. så wott lixom..


middagen blev ju sen eftersom tim ska på kalas i uppsala, så det blev disk plocka in tvätt som hängt ute bra länge efter allt regnande och sen hänga 3 nya maskiner tvätt ute.

tim kom hem och kollade på tv och tim var helt slut efter kalaset och berättade om allt som fanns på leos lekland och var så ivrig.

det var så mycket..

det hade varit full fart hela den tiden som dom var där, men det var väldigt bra och mysigt där berättade även tony för han var med hela tiden där..

men nu så har jag lagt dom små liven i alla fall.


Nej nu så får det var anog för mig så ska försöka få lite blund i mina små blå..

god natt på er..


Av miasolrosenmaria - 13 juni 2012 09:30

Ja då var det möte med i fjärdhundra, och då skulle Rektor och lärare, skolsköterska,kurator från hamus och tims skola vare med och prata med rektorn på den skolan och 2 till som jag inte vet namnet på.

tyvärr så kunde inte sabina vara barn vakt för hon skulle till göteborg på lisseberg med fritids gård.


men vi åkte på det där förbannade mötet som jag inte alls villa vara på.

dom visade oss runt i dessa lokaler med klassrum och vet allt, men jag gick bara där och var inte ett dugg intresserad av något och allt som sades gick ju genom ena örat och ut genom det andra. alltså så ointresserad var jag av denna skola, ville inte alls att mina barn skulle gå i den.


Det blir en stressig dag för vi skulle prata själva med Dom med rektorn och dom andra 2 på den därskolan och då var dom andra från skolan som hampus och Tim går på ute med barnen och kollade dom.

men jag var i alla fall inte intresserad av något som sades, det enda dom pratde om var ju att alla gick ut med bra betyg och att dom som slutat saknar maten för dom har så bra och god mat..


och jag förstod inte vad maten hade med mötet att göra det var verkligen ointerssant som helst, men jag sa i alla fall att barnen inte ska gå där det vägrar jag och blir det inte som jag vill så flyttar jag till Uppsalas kommun så jag får den skoal jag vill ha..


där dom mår bra och trivs och har sin trygghet som dom behöver..


sen gick dom från våran skola där barnen går i in på ett möte och vi var ute och väntade i solen, så det tog en väldigt lång tid måste jag verkligen säga, vart inte klar på detta möte förrän kl, 15,30 så det vart ett väldigt långt möte måste jag ju säga.


jag vet int alls hur det kommer gå för, men jag trivdes inte alls med denna förbannade skola och inte heller med denna rektor som trodde han avr något tyckte jag..


ja sen när vi kom in på gården så stod där en hel flock med får som tydligen kom från grannen, men man blev ju inte rädd eller så för dom är väldigt snälla får förutom baggen kan ju vara lite arg då.. men det gick ju bra eftersom jag sprang och hämtade grannen så dom fick hem dom..


vilken dag alltså..



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards