miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 1 januari 2013 14:30

God morgon på er alla hoppas att ni haft ett trevligt gott nytt år och att det blir ett bra första år 2013.

barnen vaknade ganska tidigt fast dom vart uppe sent, men det gör dom ju alltid här så det spelar ingen roll när dom går och lägger sig egentligen.

ja och något vatten har vi inte så man kan ju inte hoppa in i duschen som man vill och svårt att göra något så det blir att ta det lugnt i dag, men är väldigt trött också.

barnen åt frukost och sen blev det mys i soffan och kolla på 4 an för där skulle det vara tv heka dagen som passade oss alla.

men efter ett tag så blev det att jag bara satt och nickade så gubben sa till mig att gå och lägga mig så jag gjorde det och somnade och sov ett bra tag och det var jätte skönt och han försökte ringa hyres värden om vattnet för det har gått över halva dagen och kunde inte göra något, så när kl var runt 18 tiden så klädde vi på oss för att åka till Enköping och äta på macdonald föär att det var ju enklare och att vi skulle få i oss lite mat, men när vi håller på att packa in oss i bilen så kommerrörmockaren och ska kolla vad som behöver fixas, och det var lätt, bara täppa i gen i pumprummet och sen så får vatten gå in direkt i huset från själva vatten tanken i stället.

ja men vi drog i ala fall i väg och åt för att slippa hålla på när det är sådan o ordning där inne med fullt av disk och allt.

sen när vi kom hem så var det att plocka disk och sen duscha som bara kändes underbart, sen kolla på tvn och bara slappa efter den här helgen..

barnen sova sen och gubben åkte till jobbet och själv satt jag och kollade på tv men gick och la mig sen för orkade inte vara uppe lä'ngre..


sovb gott nu..

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards