miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 16 januari 2013 18:45

Ja barnen upp på morgonen och i dag så var det inte direkt någon som lyssnade på vad man sa till om, struntade helt i vad man sa, jätte jobbigt och det snöade jätte mycket har hållt på hela natten, för gubben han jobbar natt som vanligt och han sa att det var svårt att ta sig fram och inte plogat överallt.

och han körde en annan väg hemåt och det tog ju lite tid på morgonen och den vägen var riktigt fint plogad i alla fall och det var ju skönt.

men sen när han skulle köra i väg andra vägen för att lämna simon till örsundsbro då var det värre men plogbilen hade kört ena filen i alla fall.

men när dom åkt så la jag mig och sov en stund och det är så skönt.

sen när jag vaknade så tog jag en dusch och sen satte mig vid datorn och gjorde inte så mycket mer för jag kände inte för något i dag.

så i dag tog jag det bara lugnt.

tog the och smörgås och satte mig vid tvn och bara slappade och sen bara var, skönt och speciellt när mna inte mår så där jätte bra heller.

sen kom barnen hem och då blev det sätta sig och göra läxa och sen middag och då blev det steken och stekt potais och kokt potatis och sås.

sen barnen göra sig i ordning och kolla på bolibompa med labyrinten som dom tycker är kul att kolla på..

sen natta in dom och dom var ganska trötta sen satte jag mig och kollade på farmen, mästerkocken och mia på grötö.

sen satt jag vid datorn och klockan tickar i väg när jag sitter där.

och kollade på blocket och då skrev jag ut två ställen som jag hittade.

men sen var klockan över 00,00 och tänkte att det var dags att slänga mig i säng och sova...


sov så gott nu ...  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards