miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 7 januari 2013 13:00

God morgon god morgon hoppas ni haft en skön och härlig sömn och vakna pigga och glada, här var det barnen som kom upp men dom sov faktiskt ganska länge i dag i alla fall, och det var ju skönt, så dom satte sig och mös i soffan och kolla på bolibompa och det är en ny vecka som ska ge nya möjligheter.


jag låg en liten stund till för det var såå skönt att bara mysa i sängen, men sen så gick jag upp och in i duschen som jag kunde stått hur länge som helst var så skönt att varmvattnet bara strilade på kroppen, men man kan ju inte stå hur länge som helst och då blev det kliva ur och klä på sig och tänkte börja ta tag i disken för gubben låg och sov efter natt jobbet.


och när man tittar ut så ser jag en bil svänga in på gården och ser att det är en kvinna som kliver ur bilen och jag tyckte jag kände i gen henne och väckte gubben direkt, och sen gick jag upp på övervåningen och sa till att barnen skulle vara tysta så hon trodde inte någon var hemma för jag ville inte öppna dörren så var det bra me ddet..


sen efter ett tag så åkte hon, och jag kunde fortsätta med det jag höll på med, och helt plötsligt så kom ho i gen och då gick gubben ut, och jag satte mig vid datorn och sen ringde jag min bästa vän för jag behövde verkligen prata med någon så jag blev lugn, annars vet jag inte vad jag gjort och det vile jag inte och gubben vet hur jag blir och han ville stoppa det, men han kom in och sa att hon ville bara prata med mig och glömma allt som varit och bla bla, men jag gör inte det, för har man en gång stuckit kniven i min rygg då har man gjort det och då har man inte något med mig att göra för jag glömmer inte och förlåter inte det som hon gjorde för det var fruktans värt..


men hon hade åkt och skrivit ett brev till mig och det fick jag av gubben sen, och där stod det mycket som jag bara kunde skratta åt, för det fick jag int ei hop, och det går inte att använda sjukdom för att jag ska tycka synd om och komma tillbaks. nej jag går inte på sådant sen spelar det ingen roll vad människan har gått i genom, sånt tar inte alls på mig utan jag bara vänder ryggen och går min väg och skiter fullständigt om hon skulle sitta i rullstol eller ja vad som helst...


jag är jag och det komme rjag vara, kall och kylig det får folk tycka vad dom vill om men det är jag, har inga kännslor för dom som gjort mig illa.,


dom kan fortsätta sin egen väg och jag går min egen väg där jag mår bra och ha dom som jag älskar runt omkring mig och mina vänne rsom finns där för mig när det gäller..


sen satt jag och lyssnade på min älsklings grupp, Ulti ma thule som jag tycker är skit bra och dom lyssnade jag på jämt när jag var som sjukas och mådde skit och var så nere som det bara gick att vara, men dom kundejag inte lägga i från mig fanns där i mina öron varje dag som natt..


och bolibompa på kvällen med barnen och sen lite film och natta in dom små liven och slängde mig själv i soffan och bara sofftade och bara längta till onsdag då dom börjar skolan i gen, ska bli så skönt.


nu säger jag natti natti och sov gott.....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards