miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 15 januari 2013 18:30

Ja då var det upp och väcka barnen och i dag så gick det mycket bättre att komma upp för dom och fort med på klädning och frukost, så det märktes att dom behövde sova mer och få in rutinerna som var innan lov och helgerna..

och då orkar dom mer i skolan också om dom är utvilade ordentligt..

och när dom åkt så gick jag oc la mig så skönt att passa på nu medans man kna för sen vet man inte hur det blir med sömn när man har en liten också.

men jag hoppas att det går bra och att jag får sova lite mellan och så för att orka med..

ja det är en väntan så det heter duga åt det och själv så vill jag ha det gjort nu för börjar bli så jobbigt nu, och sammandragningarna har jag fortfarande men som tur inte så täta d, men jobbigt i alla fall och mycket spring i trappen upp och ner när man ska hänga tvätt och allt.

men det är skönt att hålla i gång också..  

ja det blev att fixa stek i ugnt till middag och då gjorde jag det i lergryta och trodde den skulle vara klar till middag, men den hann inte bli det så det blev korv till middag i stället så får vi ta steken i morgon..

sen blev det läx läsning med barnen och dom göra sig i ordning innan bolibompa och sen efter det natta in dom och själv sätta sig framför tvn då se om det är något där..

ja sen kolla på blocket efter något boende om det finns något och det är det dåligt med som vanligt.

men sen så blev det att slänga mig i säng då..


hoppas ni får en skön natt sömn... // kram mia...  


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards