miasolrosenmaria

Alla inlägg den 29 januari 2013

sy

Av miasolrosenmaria - 29 januari 2013 16:15

Då var det upp i gen och väcka barn som är väldigt trötta och svår väckta, men kom upp till slut och sen fixa frukost och kolla väskor att dom är packade och klara sen plocka i hop ytter kläder som dom ska ha på sig och även termo byxor som ska med.

sen i väg till skolan för dom då, själv lägga mig till sängs för lite sömn då.

sen upp och då var det ut med casper och bara ta det lugnt slänga i en maskin tvätt och satte mig i soffan och bara slappa en stund och sen försöka ta i tu med tyget och klippa till det för att sy och fixa till korgen så den blir klar någon gång tänkte jag.

jag mätte och hade mig och sen började klippa och sen när jag ska börja mäta upp och nåla för att sen sy så var det ju helt fel klippt så matt jag blev, inge kul alls när det inte gick som jag ville alls.

så då orkade jag inte hålla på längre bara ledsnade och plockade i hop och satte mig i soffan och kollade på tv med the och smörgås.

och kände inte för att göra något mer då.

sen kom barnen hem och då blev det full fart här hemma och middag ska ju fixas och sen tvätt hängas då, men det blev inte mycket mer, disken plockad och satte mig vid datorn en stund och barnen dom spelade lite skaylanders på wii en stund och efter det så blev det natta in för kvällen, så jag läste en stund sen sätta på saga och sätta mig i soffan för att kolla på tvn där det var farmen som jag inte är så där jätte förtjust men kan inte låta bli heller.

det blev haos och efter det bleb det natta in mig själv så jag får sova lite då..


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards