miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 12 januari 2013 18:45

barnen vaknade lite senare i dag och jag låg lite längre och dom kollade på bolibompa och mös i soffan och sen gick jag upp och duschade och kläde på mig och sen la jag in massa tvätt av barn kläder som vi gjorde rensning av i går kväll.


och nu blir det plocka ner granen för den börjar ju barra väldigt mycket nu så då är det ju dags även om man inte vill eftersom det är så mysigt med den stående där och lyser, men men nu är det ju så..



så här ser granen ut i dag..


 Här plockar barnen för fullt och tycker det är kul, så dom får fixa detta själva.. 

 


Gubben hämtade kartonger och vagn och barn kläder i förrådet och kom hem med ett helt lass, det blev middag och efter det så blev det kolla i genom alla kläder och rensa lite, och nu så blir det tvätta av och fullt ös..


och nu blir det mys i soffan med gubben och barnen och kolla på filmen madagaskar 3.


 


sen natta in dom och sig själv behöver sova känner jag....


natti natti...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards