miasolrosenmaria

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 25 januari 2013 18:15

Ja vaknade och då fanns det fortfarande inget vatten och jag har fullt med disk och tvätt som behöver fixas men tyvärr så får det bli liggande.

så barnen dom fick vara hemma i dag så att gubben kunde fixa med vattnet och ringa samtal.

men det var inte det lättaste, så han la sig och sov några timmar sen när klockan var runt 12,00 så väckte jag honom för att vi ska hinna med handling och annat innan vi ska hem, och det blev äta ute med tanke på att det går inte att laga middag när man har diskbänken full med disk redan, ville inte ha mer.

så vi åkte till Uppsala och gubben fixade skaylanders till barnen som han lovade och sen åkte vi till en vännina som har en son som sebbe var med mycket när dom var yngre, men det var kul att bara träffas för åker inte dit så offta när man är inne i Uppsala..

och det var jätte trevligt och bara så skönt att få komma ut från hemmet och sen bara få komma ut.

sen efter det så blev det äta på xxl grillen så det blev lite mat i magen innan vi åkte hem och sen handla lite och hemåt och då var det gladiatorerna på tv som gällde och lite gott att äta.

efter det så spelade det wii innan det blev sängen för barnen då.

själv satt jag här en liten stund men sen blev det sängen för mig med, var så otroligt trött, men hade fått vatten innan gubben skulle till jobbet så det var ju bra det, men jag mådde så djävla dåligt och bara kände mig så fruktans värt meningslös och tårarna rann, bara orkade inte med mer.

så djävla förbannad över detta och detta djävla boende som är.

men sova måste jag..


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards