miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 19 januari 2013 18:45

Barnen vaknade och satte sig och kollade på tv och själv så låg jag en stund till, sen när jag klev upp så gick jag in i duschen och bara njöt och sen klädde på mig och fixade mig.

sen åt jag lite fil med flingor och clementin.

sen blev det lite plock i köket och satte i gång diskmaskinen och sen blev klockan 11,30 och då måste jag väcka gubben som sov efter natt jobbet.

och han skulle hinna göra sig i ordning och allt innan vi skulle dra i väg mot nynäs hamn för att hämta en liten valp.

och det är ju dock en sträcka dit då.

och kallt som fan är det, fan -20 och man vill ju inte alls gå ut och sätta sig i en bil huvud taget, men det gjorde vi och vi drog först till Ö & B för att handla lite till hunden som hund dyna och koppel och annat.

sen blev resan av då.

och det var ganska fint och härligt väder med sol och allt men ändå kallt.

 

solsken har vi i alla fall..

 

här åker vi i genom en jätte tunnel.

 

Framme och då är det den lille som heter casper som vi ska ta med hem och det är hans mamma som ligger där som han försöker ta ett ben i från, och hon är en bordercolli.

 

här ligger han på golvet i fram på bilen och ska försöka sova.

 

men sen blev det upp till mig och ligga så fint med huvudet i min arm..

 

men sen blev det att han fidk ligga på golvet och då la han sig och sov, vi kom till enköping och då blev det max hamburgare som gällde innan vi åkte hem, men satt i bilen och käkade då..


sen hemåt då, och väl hemma så började han nosa omkring och greja.


 

casper tar det lugnt och kollar på tv.

 

han är en bordercolli springerspanijel korsning..

 

här busar casper med Tim och Simon

 

här kollar han på en boll som han fått.

 

här har han fångat bollen.


 

och här ligger han på filten och grejar.

 


här ligger han och sover efter den här dagen vid min stol där jag sitter vid datorn, så trött.


ja det blev bolibompa och sen natta in dom små liven och själv så tog jag ut casper och sen natta in.

men inte mycket sömn för han väckte ut mig hela tiden och jag fick lägga mig så jag hade handen nere vid honom och smekte han då var han nöjd och la sig, men när jag själv tog upp handen och somnade så vaknade han lika fort i gen..


men men....



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards