miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 22 januari 2013 14:15

Urch och blä för att gå upp så tidigt varje dag, men måste och det är ju tur att man har klocka som ringer annars kommer man ju inte alls upp.

och det var ut med casper och sen fixa kontaktböckerna och frukost och barnen klä på sig, invänta gubben och då var det bara för dom att klä på sig och sätta sig i bilen och själv la jag mig en stund, sen ut med casper innan duschen.

sen blev det slänga in en tvätt i maskinen och fixa lite the och smörgås och satte mig och kollade på tvn, och då var det hem till gården och bara mös.

sen plocka fram mat till middagen och bara vara, har ingen lust eller ork för något just nu, fast skulle behöva göra mycket egentligen.

men så är det tyvärr, man tappar helt lusten bara, men nu har jag också casper här så då få¨r jag lite luft men inte mycket promenad eftersom han är så liten ännu och sen att det är så förbannat kallt ute och jag mår skit av det bara, vill ha sommar och värme det är det som ska vara.

men sen kom barnen hem och då blev det full fart men även om det är kallt så går dom ut och åker pulka och sen blev det midag och sen läsa läxa med både Tim och Simon som dom har från tisdag till tisadag.

så det blir att sitta varje dag med dom var försig..

sen blev det lite wii spel med skaylanders som dom tycker är jätte kul.

sen lite bolibompa och natta in dom och själv sätta mig i soffan och blänga på dum burken och även sitta här en stund..


ja sen blev det natta in för mig själv också för att få lite sömn och nu får Casper sova i sängen om jag ska få sömn huvud taget och då blev han såå nöjd så, och bara la sig och sov..


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards