miasolrosenmaria

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 28 januari 2013 16:00

Upp och väcka barnen för att göra sig i ordning och frukost och själv skriva i kontaktböckerna, sen gubben hem och i väg med barnen till skolan och lämna dom.

men jag gick och la mig en stund för att få lite mer sömn då.

sen upp och då ut med lilla casper och in i dusch och klä på mig och fixa till mig och sen höra var gubben är, om han var på väg hem eller för att hämta mig.

för att jag ska till Ikea och handla lite tyg som jag ska sy till korgen och sätta runt och det blev lite annat också som vanligt när jag är där, men skönt att bara gå och strosa runt helt själv och komma på saker som behövs hem..

sen blev det i väg och hämta grabbarna i skolan då och handla lite också då, och i väg och hämta Simon i örsundsbro och hemmåt.

då fixa middag och bara ta det lugnt på kvällen.

satt lite här vid datorn och grejade, barnen kollade bolibompa och sen blev det natta in dom och själv så slängde jag mig i soffan och kollade på farmen och sen blev det familjen annorlunda och sen dansk serie som började kl, 21,00.

men själv så blev det sängen efteråt för att få sova lite, men först så ut med hunden innan så klart.


sov så gott nu alla..


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards