miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 13 januari 2013 19:00

Barnen vaknade och satt och kolla på tv och mös i soffan och jag låg kvar en stund till för jag var jätte trött, men det blev att kliva ur sängen och ta en snabb dusch och sen äta lite grann då, och sen kom Tim och frågade när dom skulle åka för han skulle till en kompis i dag och då skulle han och pappa åka vid lunch tiden, så då skulle det bli korv med bröd så han hade lite mat i magen på vägen..


så när dom åkt så blev det fixa rummet till Hampus, flytta ut massa saker och flytta in hans grejor och stätta upp gardin och han hjälpte till hela tiden och var så duktig, och bar allt som gick..


så här blev det då...


 


men inte klart ännu, behöver lite nytt som hyllor och lite tavlor på väggarna och ett nytt skrivbord också ska det bli sen en tv som dom ska ha..


här ställer Hampus upp sina bilar ..


 


och Simon han satte sig och la pärlor på sitt skrivbord och var riktigt konsentrerad..


 


Men sen när vi var klara med allt så blev det att dom fick sätta sig och spela wii och det blev skylander som dom tycker är jätte kul, och själv satte jag mig vid datorn en stund, men sen ska jag hänga tvätt för maskinen går för fullt i dag med alla barnkläder som rensades i går.


Efter ett tag så kom gubben och Tim hem och då blev det middag och dom spelade en liten stund och även dusch blev det sen natta in dom så dom kommer upp i  morgon.


fixade i hop vagen också..


 


själv satte jag mig i soffan och bara var och mös och kollade på tv och det skulle bli speed 2 på 4 an hela kvällen...



och nu säger jag natti natti när programet är slut...


sov så gott....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards