miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 23 januari 2013 14:30

då var det upp jätte tidigt för att hinna göra sig i ordning, först var det ut med casper och sen in i duschen och klä på mig och fixa till mig och barnen vakna och klä på sig och sätta sig och äta frukost.

men en liten herre lyssnade inte alls i dag på morgonen, tog tid på sig att klä på sig och frukosten den kom han och började äta kl, 07,00 och då var vi andra färdiga men inte han då.

och gubben kom och då var det dags att åka egentligen men fick vänta på lilleman.

sen plocka i hop lite saker och mat och vatten som skulle med till casper, ja sen kom vi väl i väg till slut och då var det lämna alla barnen till skolan sen så åkte gubben och jag till min mamma och hälsa på.

och det var så skönt och bara komma hemmi från och sen att träffa mamma är det bästa och vi hade med lite fika bröd också.

och casper var skit glad för mamma har en liten dam som är 4 år och hon var ju inte dirket intresserad av leka alls, men han gav sig inte alls, men han lekte med det som han hittade där som hon hade då och det gick jätte bra.

men hon kom i gång senare och då vart det full fart på bägge 2 och det var kul.

sen var klockan så pass mycket så det var dags att åka i väg och hämta grabbarna i skolan för att sen åka vidare och då blev det lite handling på maxi stormarknad och då blev det vantar till Hampus och Tim, kalsonger till Tim och strumpor till Simon och sen lite frukt och mat som vi skulle äta då.

sen hämta simon i örsundsbro och sen hemåt och då fixa middag och sen bara ta det lugnt i soffan och och kolla på tv med barnen eftersom det var labyrinten som dom tycker är kul att se.

sen blev det att natta in dom och själv så blev det tv för mig och bara mys i soffan och vara..


men sen natta in för ska ju upp tidigt i morgon också då..


så natti natti...  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards