miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av miasolrosenmaria - 14 januari 2013 18:30

Ja då var det en ny vecka som börjar och det är upp tidigt med barnen för att komma till skolan och dom var verkligen trötta på morgonen, ville sova vidare men det gick inte alls det.

det vara bara att gå upp och klä på sig och sen frukost och väskorna klara.

själv gick jag och la mig en stund för behövde verkligen det, var såå trött och sen när jag vaknade så var det in i duschen och slänga in en maskin tvätt och satte mig här vid datorn och grejade och hade mig, skrev ut en massa bilder som jag skulle ha till barnens kontakt böcker.

sen tog jag the och smörgås och spelade lite på datorn och kollade maskinen för att slänga in en ny maskin..

sen ringde och kollade att gubben var vaken för han brukar slummra till i bilen när han är i Uppsala och be han handla lite.

tog fram mat ur frysen så det skulle hinna tinas till middagen.

sen när barnen kom hem så märktes det att dom var lite trötta, hampus han höll på med en kartong och tim visade kontaktboken sen fixade han i sitt rum.

sen blev det tv och bara lugnt, märktes att det var dagen efter helg innan man kommer i gång..

sen middag och bolibompa och natta in så dom kommer upp i morgon och kanske är piggare också.

själv satte jag mig i soffan och kollade på tv och bara var ch sen blev det kolla datorn och sen satte jag mig och skrev kontaktböckerna och satte in massa bilder och hade mig..


sen tänkte jag att det var dags att lägga mig själv för att sova, men först lite läsa innan förstårs..


så natti natti...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards