miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 april 2013

Av miasolrosenmaria - 1 april 2013 11:30

Ja då var man uppe som vanligt och satt i soffan och gav Elias mat då och barnen dom sov ganska länge i dag och det var ju skönt sen kom alla andra upp vart efter, och jag gick in i duschen för jag behöver det och det är ju så sköntefter att man vaknat att ta den.

sen äta lite frukost om man hinner vill säga, det blir det alltit si och så med ,men men.

sen satt vi och pratade och kitty hjälpte till att klippa caspers klor och sen pratade hon om att man kan låta honom springa på bandet som jag har, men jag sa att vi inte har,hahaha

hade ju helt bara glömt bort att jag fick ett sådant i jul klapp ju,hur kan mna glömma något sådant när det står där inne i vardags rummet och är ju inte direkt litet om man säger så. ja lite knäpp får man väl va i bland och lixom lite senil då..

så kitty och jag hjälptes åt att få honom att gå på det och det gick så där men det var ju inte att ge upp och gubben och uffe höll på med bilen där ute för det var något som inte fungerade i bilen som han köpte, men nu fick dom bukt på det så det käns ju bra.


sen var det dags för dom att åka hemåt till sig eftersom det är vanlig dag i morgon och han ska jobba och dom har en bit att åka också.


sen skulle gubben hämta älsta sonen sebastian som ska vara här någon dag och det ska bli så jätte kul för han ser man inte så mycket av direkt och kommer inte helelr hit så mycket som man skulle vilja att han gjorde, men han har ju inte tid med det för han har så mycket med sitt och kompisar som går före tyvärr så är det så nu mera med ungdommarna, väldigt sorgligt fårjag då säga i alla fall.


Lillebror Hampus var överlycklig att ha storebror här och satte sig och spelade tillsammas så mysigt och hampus var jätte glad..  

   


dom spelar tennis.

 


 

hälsar på lilla Elias som är den yngsta lillebror han har..  


sen var det middag och disk och tvätt och mys i soffan och dom spelade tv spel för alla ville ju spela med sebbe så klrt och dom har jätte kul..


sen blev det hocky mot farsan då..


 


sen skulle gubben åka till jobbet och då tog sebbe hunden och sen satte vi och kollade på film och det var ugglornas rike och sen natta in barnen vid 22 tiden, och då kollade jag och sebbe klart på filmen sen gick han och la sig och jag satt kvar för Elias hade inte ätit klart och somnat ännu.


men snart så blir det sängen..


så natti natti / mia

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards