miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 april 2013

Av miasolrosenmaria - 6 april 2013 14:15

var uppe jätte tidigt och sen fortsatte Elias att sova så jag la mig själv att försöka sova och då var kl, 07 tiden men det varade inte länge för sen kom gubben hem och då blev det verkligen inte tyst alls så någon mer sömn blev det tyvärr inte alls, så förbannad att inte få sova när jag äntligen kan göra det, ingen hänsyn alls finns det här så det är och vara vaken då.


sen vaknade Elias och då var det ge honom mat och sen försöka komma i duschen och klä p mig och sen försöka få lite THE och smörgås och efter ett tag så somnade Elias i gen och då satte jag mig vid datorn och skrev här och kollade fb och hade mig, sen satte jag mig och spelade tv- spel med Hampus och sen blev det möta gubben på mario cart och köra några varv sen lite bowling och hade kul men sen kunde jag inte spela mer för var tvungen att ta Elias och sen var det middag för satan va klockan går när man gör annat och har kul lixom.


och då blev det snabb middag typ hamburgare och makaroner, men jag tog grytan och riset som var kvar sen i går och sen blev det tv och vänta på fångarna på fortet och bara mys i soffan och sen lite film innan natta in dom små och gubben åkte till jobbet..


ja en ganska ovanlig dag för gubben spelar inte tv spel någon gång och i dag gjorde han det. hi hiii


ha det så gött.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards