miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 april 2013

BVC

Av miasolrosenmaria - 5 april 2013 14:00

Då var man uppe jätte tidigt och det var ingen ide att ens tänka på lägga sig i gen när Elias sov utan det var in i duschen och fixa till mig och klä på mig och sen kom gubben hem och då åt barnen frukost och sen se till att dom klär på sig rena kläder och så.

Klädde på Elias och sen gav han mat och fixade till väskan med blöjor och extra kläder.


sen var det packa in oss i bilen för att dra i väg till Uppsala vårdcentral då.


 



här är vi i Uppsala och det finns ingen snögnutta knapt kvar, så rent och känns verkligen som vår i luften.

 


då var man inne och även läkaren skulle kolla lillen för det var nyfödds kntroll och allt var ju hur bra som helst med honom och han var ju såå duktig så.


sen blev det tandläkaren med Hampus och där gick det så där som alltid, inte alls på hummör och villig på att göra det som skulle göras, bara så jobbig och knep i hop munnen så det gick inte alls att gör anågot.


sen blev det en IKEA lunch då..


Simon och Tim sitter och äter glass.


gubben och Hampus ätit klart.

   


sen blev det ica maxi storhagen och handla lite innan vi fortsatte hemfärden då.


såg även tussilago på vägkanten och det lös så gult och fint, tyvärr så han jag inte på något foto av dom så synd och tråkigt..


ja hemma i gen efter en bra dag och då blev det fixa lunch och det blev gryta med ris, jätte gott och sen bolibompa och invänta lets dance som kommer kl, 20,00 och äta lite gott till och efter det så natta in barnen och sen försöka komma i säng själv som är lite si och så med, beror på lilla Elias då om han äter ordentligt och somnar någon gång .


sov gott nu och dröm sött.. 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards