miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 april 2013

Av miasolrosenmaria - 13 april 2013 13:30

morn morn fast tidigt då, sitta med Elias och mata honom för att sen försöka lägga mig en stund till medans han sover lite och barnen dom satt och kollade på tv och var väldigt tysta för en gång skull så ovanligt kan man ju gott säga.


och nästa gång man vaknar och då kollar ut genom fönstret så är det det värsta man ser att det SNÖAR och inte dåligt heller måste jag ju säga, var absolut ingen rolig syn kan jag lova.


speciellt inte när snön nästan försrvunnit så pass mycket och man väntar på riktiga våren och värmen ska komma nu och alla vårblommor ska komma fram och lysa upp vardagen.


men det ser verkligen inte så slust ut för den fronten nu inte.

men som sagt april väder är det verkligen kan man ju säga då kan det snöa och regan och solsken av annat, så man kan alldrig lita på vädret heller.


sen satt hampus och pratade med elias medans jag tog en the och smörgås.


 


mys..


sen tog jag en snabbdusch och tog elias och fixade med honom och bytte blöja och sen gav han mat och han ville inte sova direkt.


sen skulle jag börja städa så tog hampus och låg med elias i min säng medans jag dammsög i mitt rum och vardags rummet och skurade sen fick jag ta elias och mata hono och byta blöja sen låg hampus på golvet med elias och då städade jag köket och hallen, men sen blev det panik med elias så jag fick ta honom men då fixade hampus och tim trappan, hampus dammsög och tim skulrade, dom var jätte duktiga och tim han tog ut casper coh skötte det så hjälpsamma små barn och såå duktiga som vill hjälpa till.


sen blev det göra middag och sen fick dom spela en stund och sen kolla på fångarna å fortet och bara mysa i soffan..


natti natti



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards