miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 april 2013

Av miasolrosenmaria - 2 april 2013 12:45

var uppe tidigt men ovanligt att barnen sover länre än vad dom brukar, klockan r över 07 och dom sover fortfarande och casper funderar varför ingen ommer ner någon gång sitter och kollar upp i trappen men ingen kommer och sen lägger han sig i soffan men ändå måste han springa till trappan och då lägger han sig där och väntar och kollar upp.

så härligt måste jag ju säga, han vet ju när dom alltid kommit ner och nu så kommer dom inte den tiden.


   


Här blir han jätte glad att Hampus kommer ner och vill gå ut med honom så han ligger vid dörren och vänta på att han ska bli klar någon gång.

   


Sen efter en stund så kom dom andra 2 upp också och sebbe sist och då blev det vänta till lunch för att få spela tv spel som dom så gärna vill.


så det blev spel för hela slanten och jag som har sådan koll och rutiner på det annars och tid på hur länge dom får spela så blev det inte nu utan dom spelade hur länge som helst och då med sebbe som dom tycke rär jätte kul, så det fick gå för den här gången då han äntligen var hemma.


sen gjorde jag middag stek i lergryta med grönsaker och till det serverades det ris och det var ju gott, men tar en stund att till laga som sagt.


 sen blev det faktiskt tv bolibompa och sen en film som dom ville kolla på innan dom skulle sova.


och jag satt och mös i soffan sen och sebbe halv sov i soffan sen gick han och la sig och jag satt kvar som vanloigt men kom i säng ganska strax efter.


hoppas på en skön natt kramizzzz

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards