miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 april 2013

Av miasolrosenmaria - 10 april 2013 07:15

    Ja då var man uppe som vanligt med Elias och sen kom barnn upp och fixade sig till skolan och frukost och sina väskor, själv ska jag egentligen skriva i kontaktböckerna men har inte haft ork till det utan har vart för trött att hålla på med.

försökt lagt mig i gen på morgon när Elias sover men vart så förbannat svårt att sova i gen.


så jag gick upp och duschade och klädde på mig medans han sov det var lika bra tyckte jag, sen vaknade han i gen och då satt jag och kollade på nyheterna på 4 an, har inte så mycket annat att se på tyvärr, sen la jag ner Elias p filten på golvet och satte på bolibompa i stället så han kunde få lyssna å det medans jag gjorde i ordning mig och sen fixade the och smörgås, och han låg där och hade massa ljud för sig och lyssnade i mellan åt på tvn.


i dag har jag faktiskt tagit det ganska lugnt bara, förutom suttit här och grejat vid datorn och spelat lite spel på FB som ja börjar ledsna på för kommer ingen vart som sagt, och tvättat har jag också gjort då, fan gör ju det varje dag ju, man kna ju fundera om jag inte har anant att göra och att det verkligen finns så djäkla mycket tvätt här.


och ja det kan jag lova den där tvätt korgen fylls på varenda dag det går alldig en dag, och skule det inte stå någon tvätt korg där så skulle dom lägga å golvet det kan kjag lova.


så tvätt det finns det i överflöd här av någon anledning, hummm.


tog lite foton på mig och knatten ..


             


jag och min lilla älskling           


på nyheterna snackade dom om att det skulle bli sämmre väder med regn och även gå över till snöblandat regn under dagen, men va fan det kom alldrig något, var ju hur fint väder som helst solen den sken för fullt hela dagen och ingen blåst heller..

    


kollade lite i jotex katalogen som jag fick och gu såå fint det fanns där i vart ju helt såld på allting ville ha hela katalogen för så mycket var det där i, men men ...


sen kom hela ligan hem från skolan och då blev det full fart här hemma och middag skulle göras och det blev kött och pommes så klart enkelt ska det vara i bland.


sen blev det tv med bolibompa och labyrinten som dom tycker mycket om att se på, och dom har sådanna komentarer till det också, väldigt kul att sitta och lyssna på faktiskt..


sen natta in dom 3 liven så dom kommer upp i morn..


själv säger jag natti natti för i kväll..


    kramizzz / mia

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards