miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 18 april 2013

fota Elias

Av miasolrosenmaria - 18 april 2013 12:30

morn i dag i gen och barnen dom är så duktiga och fixar med sig och frukost och här är det  + 6,6 grader ute och så här ser det ut utohus på morgonkvisten.


Bild: Godmorgn i dag är det regn och + 6,6 ute men väldigt grått och trist.



ska fota Elias i dag på ica maxi stenhagen   


Bild: Ska fota Elias i dag på maxi <3



är på väg till uppsla och ska handla lite och även träffa älsta sonen sebastian som jag ska hjälpa till med ID kort och lite annat..

och det regnar ju så mycket också inget vidare väder alls..


Bild: Då är man på väg till Uppsala i regnet då, och ska handla lite och även träffa sonen Sebastian Andersson <3


det blev ett bra Id kort på sebastian och sen blev det ika för att köpa säng till Elias för han börjar bli stor för korgen nu så då måste en spjälsäng till, hi hii men det blev lite annat till sängen också.


sen käkade vi på en bizzeria där dom har buffe och annan mat och sebbe åt och var jätte nöjd.


sen blev det köra honom till tåget och själv åkte vi till H & M för att handla kläder till Elias som han ska ha på sig på fotot.


sen hämta barnen på skolan och i väg till maxi och ta foto och det gick jätte bra och han var såå duktig, sen handlade vi och då köpte jag en leksak till Elias som man häner på sängen och spelar och snurrar.


sen hem och fixa middag och tim hjälpte mig montera sängen och hampus han bäddade den när jag gav elias mat och sen hjälptes hampus och jag åt att montera speldosan till sängen.


ja sen var det tv och mys och sen natta barnen.


sov så gott nu.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards