miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 september 2015

Av miasolrosenmaria - 8 september 2015 20:00

ja då var det en ny morgon och här så myser lill plutten i soffan och bara gosar med tv så klart.


 


och sen blev det full fart att leka med bilar och greja på bordet och så glad.


   


sen så satte jag mig och började fixa med att göra chema till mina barn som jag ska ha i köket på kylskåpet.


   


sen blev det så klart lunch och så potta och lite kläder på så klart och då sittr han och leker med bilar på sitt lilla bord som han har.



 

och sen så blev det laminering som också måste göras så det inte går sönder och elias var väldigt nyfiken på det han, hihiii


 


sen så tog jag det lite lugnt i soffan en liten stund och så bar det i väg mot butiken för att hämta ut ett paket och det var ju foton som jag hade beställt.


       


och så blev det fixa middag och elia shan står också och håller på där vid bänken och ha rjätte kul så kalrt.


 


och så här blev mitt fina chema som gäller köket , men det ha rju inte varit något problem före om man säge rså, bara att dom tjafsat om vad dom gjorde i går och så, så därför gjorde jag detta chema för att slippa diskutioner och tjfas då är det fast och så är det bara att göra och se glad ut med smail på läpparna och med lite glädje. hahaha  


 


ja och det va ringe konstigt med chemat när dom kom från skolan och såg det, ganska nöjda ändå över det och det var ju positivt..


nu äger jag ha en fortsatt trevlig kväll och sköt om er.


många kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards