miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 september 2015

Av miasolrosenmaria - 13 september 2015 20:00

då vakna man och var så trött, men jag gick in i duschen coh försökte vakna till, men det gick så där och sen så lite te då och så började dom plocka i hop sina grejor och plocka in i bilen , och barnen dom tjatade och tjatade och ropade hela tiden på mig coh elias han var så gnällig så jag ville bara ut och dra , orkade inte alls med längre så jag gick bara in i mitt rum och satte mig för jag skönk så förbannat fort kände jag och tårarna bara kom , det gick inte att hejada dom tyvärr.


och jag skulle försöka göra köttfärs sås och ska lök och morötter och sånt men gick inte alls just, men sen så gick jag ut och tog tag i mig och ryckte upp kragen som sagt men inte lätt, men jag fixade grönsaker och så la jag det i mixern så det skulle mixas och sen så började dom hjälpa mig med köttfärsen och så kryddade jag då.


sen drog hennens kar till butiken coh köpte ketchup för det fanns ju inte alls, och hon drog på toa så jag fixade köttfärs såsen själv och det gick ju bra i alla fall och sen var det äta och så.


och sen efter ett tag så blev det för dom att dra sig mot sitt hem för det är ju en bit och sen komma hem ta hand om allt som ska packas upp och så.


själv så tog jag det bara lugnt och orkade inte göra något, medan gubben plockade ur sängkläder coh så, men jag orkade inte fixa till coh så i dag bara ta det lugnt.


ha det gött nu allaa.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards