miasolrosenmaria

Alla inlägg den 11 september 2015

Av miasolrosenmaria - 11 september 2015 21:15

då var man uppe tidigt och tog barnen som ska i väg till skolan och sen var det mycket som skulle göras och jag letade efter upplås bara madrassen , men så klart så hittade jag inte den alls och jag letade och letade och barnen hjälpte till på morgonen inna dom gick.


jag ringde gubben och han visste som vanligt inte när jag frågar om något som jag inte hittar, så blev bara såå irriterad och så skrev jag till min vän att hon kunde ta med sig sin upplås bara madrass så dom kunde sova eftersom jag inte hittade våran, men det gjorde ju mig så förbannad eftersom jag skulle bädda och göra klart med det.


men det gick ju inte alla, jo ett rum kunde jag ju fixa och det var simons rum där hennes barn skulle få ligga i och där bäddade jag säng coh madrass som skulle vara på golvet, och sen var jag tvungen att fixa i mitt rum och då tog jag ut elias säng och så la jag madrass på golvet och så bäddade där för tim och elias och simon han skulle ligga i min säng så det blev mycket på golvet om man säger.


elias står och håler i en dörr.


 


och det blev att vika tvätt och plocka undan och barnen fick plocka unadan sina kläder och lägga i lådor och sånt och sen fixa i rummen så det såg snyggt ut, jag städade av här nere så det blev rent på matta och golv.


och så fixade jag middag och sen plocka disk och fixa med bordet, sen så tog elias och jag det lugnt i soffan och väntade på att dom skulle komma.


och sen så dök dom upp och fullt hus blev det och ringa efter barnen så dom kom och hälsade så klart.


och här sitter dom nu och kollar på tv då.


 


och jag sitter i köket och pratar med linda och jörgen.


     


och gubben han jobbade sent i dag hade alldeles för mycket att göra då, så han kommer när han kommer, och det blev vid 20.30 som han dök upp och så duschade och så satt vi och pratade och hade trevligt.


nä nu så blir det nattai natti och sova lite då.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards