miasolrosenmaria

Alla inlägg den 20 september 2015

Av miasolrosenmaria - 20 september 2015 11:30

ja då var det upp och duscha och sen te intag och så barnen städa övervåningen förutom tim som var borta och sov över hos en kompis så han är inte hemma.


så dom andran 2 började på övervåningen och jag körde på som bara den här nere och tvätta gjorde jag också så det var fullt på drag här hemma.


och vika kläder som var ett berg som det brukar bli bara så där för att man är så dum och lämnar och inte tar rätt på det på en gång, men men så är det.


hänga tvätt och det var inte lite heller som skulle hängas, försöker att undvika torktummlaren så mycket som möjligt och det är så skönt att få hänga i stället, visserligen så torktummlar jag ju inte ett klädersplagg.


bara sängkläder och handdukar, men helst vill jag hänga dom också i stället för torka i maskinen, den sliter ju så mycket på dom tycker jag.


lunch och sen fixa i ordning allt och ta in mattan och sen tvätten som hänger ute för det börjar mulna till så fruktansvärt där uppe på himlen så var lite fundersam om det skulle bli regn och då vill jag inte ha tvätt hänga där ute som har blivit tort. hihii


och tim kom hem där på förmiddagen och han var jättte trött och gick som en sombi här hemma och somna til och vaknade och ja det var extremt jobbigt, och samtidigt så ville jag att han skulle hålla sig vaken så han sover i natt.


sen blev det fixa middag och då blev det snitsel och pommes till barnen, själv så åt jag sallad och ugnstekta morötter och rödbetor så klart..


 


sen blev det bara mys i soffan och barnen duscha och fixa till för morgon dagen till skolan och sen natta in tidigt i dag..


ha det gött och sköt om er.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards