miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 september 2015

Av miasolrosenmaria - 19 september 2015 20:45

då var det morgon och jag sov länge ja relativt om man säger så och gubben gjorde i ordning matsäck och allt som skulle med, och simon fixa sina fotbollsgrejer som han ska ha med sig, för att sen åka i väg och träffa dom andra för att sen åka gemensamt till edsbo där dom skulle möta 3 lag i poolespel.


och jag in i duschen och sen så blev det sätta i gång en maskin tvätt och fixa lite i köket och med sängar, sen vattna blommor som måste bara göras.


sen mös jag i soffan och satt vid datorn och grejade så klart, elias byggde med klossar.


   


sen vänta på att det skulle bli lunch och efter det så klä på elias för att sen gå ut och tvätta fönstren på utsidan av vardagsrummet och köket och det var lika bra när det var bra väder ute och elia shan tyckte det var jätte skönt att få vara ute så klart.


och så hängde jag tvätt ute på en gång som var klar i maskinen, sen så mös jag ute i det fina vädret.


   


sen så kom gubben och simon hem från matchen och han var jätte glad och det had egått jätte br aoch vunnit hade dom gjort.


 


sen så blev det fixa med middag som skulle bli kött och ugns stekta morötter, r5ödbeta och lök, och så pommes till barnen så klart och så en god och härlig sallad till också.


så här blev tallriken och såå gott, mmm

 


och sen så blev det mys med tv och godis och chips så klart och kolla på spring och bara mysa och sen så blev det sova och natta in och drömma så gått.


kramar / mia   



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards