miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 september 2015

Av miasolrosenmaria - 15 september 2015 14:15

ja när barnen kommit i väg till skolan så blev det mys i soffan för elias medans jag gick och duschade och sen så dricka lite te och så , sen fixa med tvätt så klart och bädda sängar där uppe och greja.


 


och han har lekt med bilar på bordet.


 


sen så söva elias och så sov han en stund som han behöver.


och så efter det så blev det lunch.


 



såg detta på fb och det är så djävla fruktansvärt att det får gå till så.


Men va fan är det för djävla skola , åååå jag är skogs tokig och jag skulle inte sitta så där.
Skulle gått till skolan och dom hade fått höra bådexdrt ena och det andra och varit med i skolan .
För dom hade varit tvungna att göra något och fått betala min lön också på det.
Fy fan säger jag .
En anmälan på både sola och mobbarna , och ta in polisen


Emmas 8-årige son mobbas – vill nu dö

 


den här är ju så bra fast jag tycker ju inte själv det om mig själv  





Jag har tider på mina när dom ska i säng och rutiner , vid 20.00 ska dom i säng , för jag anser att dom behöver sömn för att orka med dagen och spela får man inte göra hur och när som helst för mig.


Läkare: Barn ska gå och lägga sig tidigare

Danmark, Sömn,  Jerk Langer, Barn, Lakare




Så bra att någon tar tag i klassen och verkligen sätter ner foten och visar vart skåpet ska stå i skolan .
Deg borde ju alla skolor och lärare göra tycker jag .
Vad är problemet med andra korgarna , vill dom mesa för sina elever så blir drt som det blir i klassrummet.
Nää tamefan sätt ner foten och bli hårdare mot eleverna anser jag.
Jag står på hans sida helt klart .

Läraren Fredrik tröttnade på stöket i klassrummet – nu får han respekt

Högstadieläraren Fredrik Andersson, 44, fick nog på slappa elever och skrev ett hyllat inlägg på Facebook om hur han skulle agera i framtiden. ”De nya sjuorna visste vem jag var”, säger han fyra månader senare.

Fredrik Andersson, 44, tycker att eleverna visar en bättre attityd.


lugnt på kvällen och kolla tv och bara ta det lugnt och natta barn.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards