miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 1 juni 2014 10:30

God morgon på er alla vaknade med solen???
Och sa grattis till min son hampus, sen blev det duschen och lite The och smörgås och slänga in tvätt i maskinen.
Sen i väg till butiken och handla till tårtan som jag inte hade hemma.

Sen hänga tvätt ute och det blev lunch och söva Elias som sov ett bra tag och då fixade jag med tvätt som skulle tvättas .

Fixade ogräs på uppfarten där vi har grus och jag tycker inte om det som växer upp där så då jobbade jag med det , sen vakna Elias då mös vi i soffan en stund och sen gick ja ut och hängde tvätt och gubben klippte gräset och buskar .

Hampus hjälper pappa att plocka undan grenar .

Lilla Elias sitter och kollar på

Under tiden så gjorde jag tårtan medan dom var ute och grejade .

Sen blev det middag och vi åt rester som var ris och kyckling gryta .

Sen plocka disk och torka bänkar och bord och städa golvet , hänga ut tvätt som jag tvättat .

sen blev det fira hampus middag tårta och fika bröd.

Han ville inte blåsa ut ljusen .

Tim hjälpte honom med det

Sen blev det paket .

Gubben och Tim

Simon

Elias som äter tårta , mmm jätte gitt

Efter det så blev det duschning för barnen och plocka fram kläder till i morgon för då är det skola som gäller och sen lite tv innan deg är dags för nattning .

själv blev det tv och en liten cider som jag hade svårt att dricka , blev bara någon klunk sen in i kylen och göra mig i ordning för natten och slänga ner huvudet på kudden och invänta Jon blund.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards