miasolrosenmaria

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 30 juni 2014 22:00

Morn Morn vaknade och då tog det lite lugnt och The och smörgås .
sen in i duschen och göra mig i ordning och sen fixa Elias och se till att han ätit bra .

och se till att barnen gjort sic i ordning för att sen dra i väg till uppsala, men varg problem med Tim .

började hyper ventilera och tårarna började komma , för han skulle vara hemma själv fast hemma hos en kompis och det blev jobbigt att för honom att vara hemma själv och ha är inte va med det , så då blir det jobbigt .

Han ville inte vara hemma men ändå ville han vara med kompisen , det enda han kunde göra var att välja antingen följa med och prata med kompisen.

men han vågade inte det för han var så rädd att hans kompis skulle bli arg och det ville han inte , sen ville han inte sitta i en bil heller.

Så jag fick ropa på hans kompis för Tim ville veta när hans föräldrar skulle komma hem , för dom skulle komma efter lunch men Tim vill veta lite mer exakt.

Och sen när vi skulle komma hem , när han fick veta allt det så ville han ändå vara med kompisen .

så han åkte hem till honom och vi skulle ha kontakt i telefon så han visste var vi var och när vi åkte hem.

så vi kom i väg och fixade det vi skulle och sen kollade med Tim lite då och då.

Sen hem och då fixa middag och gubben drog i väg till uppsala i gen och jag fixa middag och sen bara ta det lugnt.

Och sen blev det lotta på Liseberg.

Sen sova så natti natti

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards