miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 6 juni 2014 22:29

Morn morn Elias vakna 06.30 men då fick han gå till pappa som var vaken och jag fortsatte sova en stund eftersom jag sover väldigt dåligt nu mera.

Men gick upp och la mig i Tims rum för han var ju också vaken så där tidigt och satt och kollade på tv.

Sen gick jag upp och då fixade jag välling till Elias och gav honom och klädde på mig och så.

Elias pigg och glad då så deg blev te och smörgås och sen lite data och satte i gång en tvätt maskin också.

Elias står framför spegeln.

Tog det lugnt en stund och kolla på tv och Elias blev grinigare och trött så det blev att natta in honom och då blev han riktigt arg men ka sig och somnade på min axel till Slut och barnen dom var ute och lekte med kompisar.

Sen la jag Elias k sin säng och jag började plocka fram en slags blomma som jag hade
några av för jag skulle dela på dom så jag fick flera i stället , och det gick ju hur bra som helst , så jag planterade och grejade medan lillen sov, väldigt vaken faktiskt.

Men efter ett tag så vaknade pluttis och då satt vi och mös i soffan och gosade lite , sen kollade han ut i fönstret och sken upp för han såg någon där på bak sidan , och när jag kollade så var det ju så och dra var Tim som kom gående där i backen .

och kom fram till fönstret och Elias blev lite blyg , sen gick Tim runt för att komma in och då blev Elias förundrad över vart Tim tog i vägen .

Men blev såå glad när han kom in och hälsade på Elias , men han blev så ledsen när Tim gick på toa så jag fick ta upp honom i gen och trösta lite .

sen kom Tim och då sken han som en sol och vad då glad för han ville busa med honom men han skulle gå ut i gen till leksaken för deg var en som väntade där.

så han gick och Elias blev ledsen , sen tittade han ut och såg honom gå , Elias vart så ledsen så tårarna kom och helt förstörd för att Tim gick.

Men han lugnade sig sen för Simon kom in och grejade med Elias och lekte och hade sig , sen blev det lunch .

fixade även bild chema till Simon och höll på och även bilder inne på toaletten så att dom gör rätt.

Och här sitter Elias i en låda som han har kul med.

Sen klä på Elias och gå ut och hänga tvätt och då fick han vara ute också på baksidan medan jag hängde tvätten.

Elias bus.

Här har han kommit in och grejar i mina lådor och leker med bestick.

Sen vart deg middag och då var deg ris och kött och grönsaker med sås till , Elias åt och grejade han med.

Jag började få ont i huvudet som vanligt tänkte jag säga, men så är ju fallet lixom inget ovanligt i alla fall.

Men vadå då känner man ju att man kan ha ont i bland också .

Så jag halv låg i soffan och Elias lekte för fullt på golvet .

Här kör han bil på lådan som han vänt upp och ned på.

Och jag fick vara värre med huvud värken så jag gick in och la mig i sängen och Elias kom med och busade i sängen och grejade och klev ner och upp och hade jätte kul.

men sen fick jag lov att ta tablett och jag hade inga vanliga utan sug tablett Alvedon som jag köpt till barnen , men jag fick lov att ta sådan för butiken var ju stängd för länge sen , jag tog 2 stycken men det hjälpte inte för gud vad det sprängdes och jag kunde inte låta bli att gråta för så djävla ont gjorde det , jag visste inte vad jag skulle ta vägen.

Så jag gick och tog 2 till och sen kom barnen in och då var kl 19.30 och då la jag mig k sängen en stund i mörker och det kändes skönt , men huvudet värkte som attan.

men sen gick jag upp och kollade på film och hade mys med barnen och vi kollade på fem legenderna, och hade chips till och deg började försvinna med värk men inte helt och hållet .

sen fixa välling och natta Elias för han var trött och behöver sova .

lite bilder.

Sen när filmen var slutsåld bara göra sig i ordning för natten och natta in barnen och sen sig själv.

Så nu lägger jag ner för i kväll, sov och dröm sött nu .

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards