miasolrosenmaria

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 25 juni 2014 19:30

Åååå fan så trött jag är och det märks att man inte sovit mycket och hållet i gång heladdagarna.

Upp och duscha och sen tog te och smörgås och barnen var ute och grejade med kompisar och solen lyser i alla fall .

Jag höll på i köket och fixa och städa och plocka ur och i diskmaskinen och sen satte jag på en tvätt maskin och gav Elias mat sen natta honom och han fick sova en stund .

då fixade jag lunch till barnen och dom kom hem och åt .

Sen efter ett tag så vaknade Elias och då började jag plocka i vardagsrummet.

Sen blev det städning av hela nedervåningen.

Och Elias var med han också .

sen ville jag bara ta det lugn och bara sitta och mysa i soffan och Elias .

Elias leker med sina grejer när man städar och plockat upp dom.




 



Och i soffan myser han med mig och äter smörgås.

Sen blev det göra middag och äta och en kompis till Simon skulle sova .


elias kollade på hampus wor chov


 


här började han gå på fötterna och tyckte det var jätte kul.


 
 


Sen blev det natta Elias och kolla på film och glass till det.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards