miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 22 juni 2014 12:00

God morgon eller vad man ska säga , men låg och mös med Elias i sängen och bara var .

gick upp sen och tog en dusch och sen lite te och smörgås och byta på Elias .

sen fixa en maskin tvätt som ska köras och sen tänkte jag börja fixa i mitt rum men det var först natta Elias som var så trött och då slappade jag i soffan och kollade datorn och sånt.

För rummet får jag ta tag i sen när han vaknar .

sen blev det mys med Elias för vill alltid göra det när han vaknat, sen fixa lunch till honom och byta på honom och han grejade en stund med en stol i vardagsrummet.

Jahaja då blev det börja fixa i mitt rum , plocka ur sängen och sen ställa ut Elias säng för att kunna flytta på min .

Sen plocka ned gardinerna och fixa vatten och lite disk medel och tvätta fönstret och fixa nya gardiner som jag satte upp.

Och Elias var med hela tiden och kolla vad jag gjorde och klättrade upp i sängen och busade omkring.

Dammsög och skurade av golvet, sen bädda nytt i sängen och även i Elias säng och ställa in den också .

sen plocka ur maskinen och i ned ny tvätt och hänga ut går inte för deg både regnar och uppehåll, så glöm det tyvärr.

sen blev det fixa middag och ringa hem busfröna för att äta och fixa köket efteråt.

Dom gick ut och vad ute fast det regnade och var väldigt hattigt väder.

Sen blev det bad för Elias .

tog foton genom fönstret i badrummet på över våningen.

Elias badar

Sen ner och fixa blöja och då hade han med sig en slang bella från Tim som han tog med sig ner när han var där uppe med mig och hängde tvätt

Leker med hampus

Sen barnen in och duscha eller bada för att tvätta sig och byta om för kvällen och det blev film och godis, missade att handla i går till kvällen då .

så därför så fick dom dom i dag i stället .

Och efter filmen var deg göra sig i ordning och natta in för att sova och själv ska jag också slänga mig i säng

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards