miasolrosenmaria

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 21 juni 2014 13:15

I dag så vaknade Elias 06.30 men fick ligga i min säng och böka omkring , men sen hade han lagt sig och somna så jag somnade också och sen vaknade vi vid 09 tiden jätte skönt och så härligt att han fick sova mer också .

Så det var att gå upp och då satte jag mig vid datorn en stund och sen blev det duschen och ta lite frukost.

Simon drog till en kompis och hampus gick ut men sen cyklade till Simon han också.

Sen tiggde lugnt en stund och kolla på tv , men sen gjorde jag i ordning Elias med ny blöja och kläder .

Jag tog på mig skor och jacka och satte honom i vagnen för ska till butiken och handla lite och sdsen gick vi till väninnan Camilla och där fastnade vi kvar och fikade och pratade om allt och barnen lekte och hade jätte kul.

Hon visade plantor och allt som hon har planterat och sten växter och sånt .

hampus leker med Elias

Sen åker han i kärra som hampus drar

Men sen kan jag säga att oj vad klockan har
gott fort nu var hon helt plötsligt 17.05 bara så där , så det var dax att gå hem och laga mat lixom .

så det blev makaroner och korv och sen stekte jag potatis och det blev matjessill till också som gubben och jag åt .

Sen blev det hänga tvätt och sätta mig vid datorn och sen göra i ordning Elias och ge välling och natta in honom för han är trött nu varit en lång dag och inte sovit något.

själv sitta och kolla på sommar krysset och äta lite chips och bara mysa.

deg var dans i parken här men jag ville inte gå dit är ju såå kallt , skönare att vara hemma och bara vara .

Sen var det göra i ordning barnen och själv natta in för kvällen.

sov gott nu

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards