miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 2 juni 2014 14:15

Morn morn då var det måndag början på veckan och skola för barnen .

lugnt på morgonen med mys med Elias och ge välling och sen The och smörgås efter det så var det duschen som gällde.

Sen så tvätt som ska tvättas som alltid , en mörk och en ljus och solen den skiner högt på den blå himlen, så härligt.

Elias läser bok

 


deg blev mys i soffa med Elias och kolla på barn kanalen sen blev det hem till gården till 13.00 och då var det lunch för Elias och sen efter det så blev deg söva honom för han är så gnällig och trött sover inte så mycket på förmiddagen längre .

sen sov han och då hängde jag tvätt och satte mig vid datorn en stund .

Sen kom Tim hem från skolans Slut och han gjorde läxa med matte blad och läsning och det gick bra , sen kom hampus med taxin och gubben hade gått till butiken med Elias och handla lite .

Tim och hampus gick ut och cyklade och grejade eftersom det var så fint väder .

dom lekte med sina pistoler där ute och sen var gubben ute och fixade med deras cyklar som dom ville ha hjälp med och Elias var där ute också , jag höll på med middag och det skulle bli spagetti och bejkon sås och under tiden kom det en person till gubben som jag inte gillar alls .

Och han skulle hämta en bil som gubben skulle köpa men tur var det , sen blev det middag när våran Simon kom hem från fritids.

Och det blev disken som skulle tas och plocka ur och i , städa köket på bänkar och bord .

barnen gick ut och lekte tills det var dags att komma in och göra sig i ordning för kvällen och kolla lite på tv en stund .

När dom lagt sig så blev det soffan för mig med timmells kök och sen kollade jag på någon dansk serie på 1 an som hette arvingarna , har inte kollat på det någon gång .


Hampus kom hem med den här fina ödlan som han gjort i slöjden på skolan, så fin och duktig han är .

Nu väntar sängen på mig så natti natti

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards