miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 7 juni 2014 23:30

Jahap då vart det morgon i fen så och Elias var med pappa på morgonen som vanligt men i dag sov han i alla fall till 07.15 så lite längre än vanligt och pigg och glad och busig.

Jag fick sova lite till och sen när jag vaknade så var det duschen och fixa till migoch plocka fram kläder att ta på mig

sen fixa välling och ge Elias och plocka fram kläder till honom och byta blöja och klä på Elias och plocka i hop lite leksaker och någon bok som ska tas med i bilen.

sen pallra oss in i bilen för att köra Tim till en kompis och vi fortsätta till uppsala mot gränby centrum för att hämta skylten till sabina.

Sen till gallerix och fixa lite andra grejer att ha till studenten som hon ska få .

till bolaget och fixa en flaska till henne också , sen blev det till willys för att handla och fika.

Det blev fika först.

Sen in och handla allt som vi skulle och sen blev det ge Elias lunch och dom andra fick fika med chokladboll och bulle.

Elias ätit klart.


Sen drog vi till ÖB och köpte ägg och sen till
city gross och gubben skulle till bolagetcoch köpa en vin tetra till sig och sen bar det äntligen i väg hemåt.

Då var det plantera blommor som jag köpte för att få lite fint .

Och så här blev student skylten till sabina.

Middag och det skulle göras ugns pannkaka, och medan jag gjorde i ordning det så fick Elias sitta i stolen och dricka Milk chake.

Efter ett tag så var det bara att klä av lill katten för han var ju så kladdig och blöt hela han och en pöl på golvet också och han hade riktigt skoj kan jag lova, sen kom gubben och Tim hem och då var seg dags för mat, men först så fick Elias mat och en yoghurt och sen lite pannkaka och ringa hem barnen som var på olika ställen.

Sen drog dom i gen men hampus var hemma och busade med Elias .

och då blev det bada Elias och han hade kul, som vanligt när han badar fullt ös .

sen när han badat klart så var det upp och torka sig och sen fick han vara utan blöja ett tag och han var ju hur vild som helst och körde bil och grejade för fullt.

och kissade han han också med , men vad gjorde det bara att torka och sånt som händer.

Sen skulle jag ut och hänga tvätt och då fixade gubben på med blöja på Elias och sen var det strax gladiatorerna som gällde på tv.

Så här var vädret när vi var på Willys.

Innan gladiatorerna så gjorde jag rabarber kräm.

Kollade på tv.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards