miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av miasolrosenmaria - 19 juni 2014 21:45

Godmorgon vaknade och var väldigt trött och inge kul när man tittar ut .
och det regnade riktigt ordentligt och såå djäkla grått och trist .

Så i dag gjorde jag ingenting mer än satt och blängde på tv och Elias sov .

så jag kollade på hem till gården och gjorde lunch till barnen och sen blev det holby city och sen vaknade Elias och då blev det nys i soffan och gjorde lite välling för det var så länge sen han åt mat .

Sen blev det bolibompa och bara soffan och sen gick jag in i duschen och fixade mig för
att senare gå i väg.

Men först göra middag och set blev kicke bits och pommes.

Sen göra i ordning Elias och ge honom mat och sen ut och gå till butiken och sen till gammelgården för att lösa majstången och greja .

barnen var jätte duktiga och klipte och hade sig.

Sen närhet var klart så gick vi men stannade och pratade men en tjej som jag träffade och stod och pratade hur länge som helstekt vev 21.05 och då gick vi hem och dom så trötta och tog lite glass och sen gör dom i ordning och elias sov han var så trött och sosomnade när han fått välling.

Sen blev det hänga tvätt och en snabb titt på datorn.

Nu blir det sängen

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards