miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 26 september 2015

en härlig dag

Av miasolrosenmaria - 26 september 2015 19:15

ja då var det en härlig skön morgon och lördag, och sovit skönt på morgonen , men väldigt irriterad med tanke på i går kväll som hände med bil nyckeln.


jag har ju svårt att bara släppa och vara som vanlig, nää det sitter i väldigt länge faktiskt och är väldigt arg länge tyvärr.


men gubben, simon och elias skulle i väg en sväng , men jag och hampus var hemma, för hampus ville vara med mig och bara ta det lugnt och sitta vid datorn en stund.


och jag såg denna på fb och den vill jag ha till elias.


den här är ju hur snygg som helst på en motorhuv.


och nu så tar vi hampus och jag en promenad i det sköna härliga vädret och tar luft.

   


går efter en väg.

   


såg en nypon buske som var så röda nypon på.

 


sen kom vi in på eljus spåret och där hade dom hält på helt ny sågspån .

 


men det var ju inte på hela utan korta bitar som det låg där och var väldigt löst.

 


det var jätte skönt att gå och vi pratade om allt och hampus tyckte det var skönt att få bara vara med mig själv och han tyckte också det var skönt att ta en promenad och komma ut en stund.


sennär vi kom hem så satte han sig vid datorn och spelade lite och jag satt och fixade med lite av varje på datorn.

 


sen så kom gubben och dom andra 2 barnen hem och hade en hun med sig som över raskning och det var ju så kul.

   


och dom här skorna köpte jag till mig och elias i går på skopunkten.

 


och här ligger hon moy i soffan , där fick hon sin plats med filt och allt.

   


och här sitter elias bredvid henn och bara myser, och det är så härligt att se , men han är väldigt försiktig av sig lill plutten.

 


här sitter simon och hampus och myser i soffan och kollar på tv.

 

Nu säger vi godnatt och sov gott och moy ligger nedanför mina fötter så skönt . Dröm sött nu och inga otrevliga drömmar .
efter jag nattat in elias och barnen.

 


och elias han har ju sovit ett tag och ligger så skönt där i sin säng.


kramar / mia   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards