miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 28 september 2015

studiedag

Av miasolrosenmaria - 28 september 2015 20:00


godmorgon i dag så har man alla barnen hemma för dom har ju studiedag så det är fullt hus då, och jag har fått sova längre och det gjorde barnen också, och det var ju riktigt skönt att slippa gå upp tidigt i dag månda, så det blir ju lugnt då.


 


Sol i dag då , ja nu på morgonen i alla fall

 


Och nu kokar jag ägg till frukost


och elias han ska ju också äta ägg så jag får ingenting, så det är bara att koka nya då. hii

 


Moy ska ju vara med där vi är så klart


Tagit en skön och härlig promenad i eljus spåret, och simon följde också med och det var riktigt härligt att gå och elias tyckte ju så klart att det var riktigt kul med sågspånen, och det kan ajg ju lova att det tyckte ju simon också ,haha

       


sen när vi kom hem så blev det att göra kålpudding till middag, men barnen dom får något annat.

 


och sen blev det ta disk och så hänga tvätt och sen mysa med tv och bolibompa och sen natta elias och så ringa in barnen för att göra sig i ordning och kolla på tv och duscha och sen sova för att komma upp i morgon när det är skoldag i gen.


och så satt jag i soffan och kollade på tv och bara var en stund då.


sen så blev det natta in mig själv och sova för att själv komma upp i morgon då det är dags att gå upp tidigt i gen då.


kramar / mia   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards