miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 2 juli 2013 11:45

vaknade tidigt och sen gick och la mig sen kom barnen upp en efter en men väldigt långt i mellan för dom sover så mycket längre på morgonen nu för tiden så skönt måste jag säga, sen så gick elias och jag upp i gen och då var det mys i soffan och tim packade saker som han skulle ha me dsig för han ska till en kompis i dag och sova kvar där för första gången.


så gubben kom sen och då skulle han köra tim till björklinge där han skulle vara och då få bada i sjön som ligger där och bara få mysa och leka.


men Hampus och Simon var hemma med mig och dom gick till en lite lekpark som dom var hela dagen men kom och visade sig i mellan åt och käkade lite lunch och var ute, och de tär ju såå skönt att dom kan vara ute och göra anant och bara gå till en park är ju såå härligt för dom.


dagen gick och sen blev det lugnt och jag kollade på allsång på skansen och sen blev det morden i midssomar och efter det så blev det sängen..


najt najt

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards