miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 15 juli 2013 15:39

   upp tidigt och sen sova i gen och det blev en gång till upp och sen sova i gen och skönt var det och när vi kom upp sen så var dt ingen som var uppe så jag fick sitta själv och kolla lite på 6 an då där superman var och det var väl det enda som gick att titta på tills dom kom upp för då blir det bolibompa och sommarlov som gäller.


sen blev det frukost som gällde och dom fick vara inne ett tag efter för att sen gå ut och då skulle dom gå till lekparken bakom skolan och dom frågade grann tjejen om hon fick följa med men det fick hon inte och inte till lilla lekparken heller, så dom gick själva sen kom dom hem och lekte lite och tjafsade om saker som är såå ovesentliga och sen så passade Tim Elias på golvet så jag kunde göra luch som var små izzor som han ville ha då.


sen så var det olika viljor som gällde och då ville simon gå till lekaprken själv och tim och hampus skulle leka och sen bada, så jag fick ringa gubben och prata och han fick prata med barnen och säga vad som gällde när han inte är hemma.


så tim och hampus var ute och lekte någon lek i trädet och simon var inne och skulle spela tv spel och sen höll tim och hampus på med att kasta sina bad leksaker i poolen för att bada, men hampus ville inte om inte simon badade så jag sa att han kunde pausa spelet och bada med dom och sen spela , men hampus ville inte helt plötsligt bada alls så tim och simon badade då i stället och jag hängde ut tvätt medans Elias sov.



tim och simon badar nu då..


Tim dyker efter ringar som dom har i botten.



simon dyker den här gången efter ringarna.



nu så blir det tv- spel för tim och simon och Hampus kollar film på datorn..




Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards