miasolrosenmaria

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 30 juli 2013 14:00

uppe tidigt men sen sova och skönt är det för jag är såå trött så verkligen behövligt att sova mer i alla fall, vakna i gen och då var klockan runt 8 tiden och det var fler vakna också, så då gick jag upp och satte mig med elias och då fick jag sms av min mamma att hon tänkte komma ut i dag och hälsa på och då ringde jag gubben och berättade det så han kunde komma hem och vara här då, sen blev det frukost och jag satt med elias och så pratade vi och jag hade inte kommit in i duschen ännu.


simon myser med deras hundar

   


sen spelade dom badminton med deras dotter evelina

   


hampus gosar med hundarna

 


ja jag vet inte vad detta skulle bli men ett fotto på gräsmattan blev det, hi hiiiii

   

 

jaha ja ingen dusch och sen så dök ju mamma och håkan upp och då blev det fullt hus, men sen så blev det att kitty och familjen åkte hemåt för dom skulle ju få främmande sen på kvällen och har långt att åka.


sen så satt vi ch pratade med mamma och visade runt i huset för håkan som inte varit där då, och fikade lite och så, sen åkte dom hemåt och det började regna och så då, hummmm inge kul alls.


barnen gick till en granne och spelade tv spel, så kul att dom fått lite kompisar här som dom kan vara med...

Fan vilken storm det är ute hoppas det är bara nu och borta i morgon... hummm


Barnen sover jag sitter med Elias och väntar på att få lägga mig snart..


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards