miasolrosenmaria

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 11 juli 2013 14:30

upp tidigt och sen lägga mig i gen och då vaknade man med så dåligt och mulet väder, ser ut som regn också, fast dom sa att det skulle bli bra väder i dag men inte som det ser ut här inte.


Fan va jag har hållit på i dag, tvättat en massa och sen hängt ut och plockat med barn kläder och rensat med tanke på att det blivit för smått för Elias nu och sen.städat och gjort hemma gjorda Hamburgare med pommes. Och barnen gick till den andra lekparken och tim hade med sig en telefon, och sen åt vi och nu är dom där borta i gen och leker och jag softar i soffan, hi hiii



lilla hjärtat          


tittar på sin lilla leksakas bok   


Foto: Tittar på sin lilla leksaksbok <3


Sitter och myser med barnen och kollar på filmen lilla kycklingen och bara har drt härligt efter denna dag...
 
Nu har man nattat barnen och själv ska jag sova så ligger i min sköna goa säng och inväntar den härliga jonn blund och hoppas på sköna härliga drömmar komma.. sov riktigt gott och dröm sött nu...zzzz

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards