miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 14 juli 2013 15:15

upp tidigt och då byta blöja och kläder på Elias och sen sätta mig i soffan och ge honom men han vart ju bara pigg i stället så då fick jag sitta där en stund då och sen efter ett tag så somnade han och då fick han ligga hos mig i min säng, men gu va länge han sov då jo hej du blev inte ens 1 timme lixom utan man vaknar av att han håller på att böka och låta och ha sig, så gick upp i stället och satte mig och kolla tv och barnen kom upp dom med en efter en.


men sen så somnade lill plutten i gen och då gick jag och la mig ocg fick sova 1och 1/2 timme då och det behövdes verkligen du, sen gick vi upp och då mös vi i soffan en stund och sen fick han ligga på golvet och mysa med sina syskon och jag duschade och klädde på mig och sen så frukost och sen så somnade han i gen vid lunch och då la jag honom i sin säng och jag gick ut och plocka röda vinbär som jag plockat tidigare.


sen kom grann flickan ut och hon och Hampus gik upp i skogen och lekte i träd och sen drog Tim och Simon också dit och sen kom dom in på gården och a att hon ville vara med och spela badminton och greja, sen drog dom till skolans lekpark och var där en stund för att sen komma hem och då ville dom komma in och spela lite tv sple wii då och hon fick komma in också.


sen spelade dom och hade jätte kul tillsammans och var hla tiden med varandra, sen gick jag till butiken för att handla då och då var det blöjor som behövdes hem men det va rinte stort sortiment till det inte, men fick ta icas blöjor som var någorlunda billiga i alla fall då, sen hem och då gick dom ut och då var hon tvungen att gå hem och sen vara där .


barnen dom var ute och ville vara med henne men det gick inte och hon kunde inte gå någonstans heller så dom tyckte allt var såå tråkigt och hade inget att göra.


sen middag och sen inomhus och bara ta det lugnt och kolla på tv och sen blev det film..


natti natti somnade framför filmen så tim väckte mig, hi hiiii  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards